| مقالات تحقیقاتی و پایان نامه ها | قسمت 17 – 4 |  | 
در پژوهشی توسط بیابانگرد ( ۱۳۸۴ ) با عنوان«رابطه میان عزت نفس، انگیزه پیشرفت، و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان سال سوم دبیرستانهای تهران» نتایج نشان داد: میان انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان همبستگی معنا دار وجود دارد. میان انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دو گروه دانش آموزان دختر و پسر، و نیز دو رشته علوم انسانی و علوم تجربی تفاوت معنادار دیده نشد(بیابانگرد،۱۳۸۴).

در پژوهشی توسط سبحانی نژاد(۱۳۸۵) با عنوان «بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری خود تنظیم و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان با عملکرد تحصیلی آنان در درس ریاضی» نتایج نشان داد؛ بین انگیزش پیشرفت تحصیلی و راهبردهای یادگیری خود تنظیم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی رابطه وجود دارد(سبحانی نژاد،۱۳۸۵).
در پژوهشی توسط شکری و همکاران (۱۳۸۵) با عنوان «رابطه سبکهای تفکر و رویکردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان» نتایج نشان داد: دو جنس در متغیرهای سبکهای تفکر قانونی و قضایی تفاوتهای معنادار داشتند، همچنین سبکهای قانونی، قضایی با پیشرفت تحصیلی رابطه مثبت و معنی دار و سبک تفکر اجرایی با پیشرفت تحصیلی رابطه منفی و معنی دار داشت(شکری و همکاران،۱۳۸۵).
در پژوهشی توسط شکری و همکاران در سال (۱۳۸۵) با عنوان«نقش وضعیت اقتصادی- اجتماعی، رویکردهای یادگیری و سبکهای تفکر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان» نتایج نشان داد: سبکهای تفکر قضایی، سلسله مراتبی، قانونی و آزاد اندیش به طور مثبت و سبکهای اجرایی و محافظه کار به طور منفی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان، رابطه نشان دادند(شکری و همکاران،۱۳۸۵).
- 
- .preferred way of thinking ↑
 
- 
- .Barrett ↑
 
- 
- .Definet ↑
 
- 
- .Intelligence Quotient ↑
 
- 
- .deviation IQ(DIQ) ↑
 
- 
- .Linn ↑
 
- 
- .academic self concept ↑
 
- 
- . self-esteem ↑
 
- 
- .anexiety ↑
 
- 
- .test ↑
 
- 
- .worry ↑
 
- 
- .emotionality ↑
 
- 
- .dyslexia ↑
 
- 
- . Simmons ↑
 
- 
- .Learning style ↑
 
- 
- .Hohn ↑
 
- 
- .Peirce ↑
 
- 
- . Merrill, Trent, Ruyle ↑
 
- 
- .Fuller ↑
 
- 
- .Tovar ↑
 
- 
- .Morgan ↑
 
- 
- .King ↑
 
- 
- .Weisz ↑
 
- 
- .Schopler ↑
 
- 
- .ideas ↑
 
- 
- .discrimination ↑
 
- 
- .integration ↑
 
- 
- .abstractoin ↑
 
- 
- .generalization ↑
 
- 
- .concepts ↑
 
- 
- .language ↑
 
- 
- .Watson ↑
 
- 
- .mental self-government ↑
 
- 
- .Webster New World Dictionary ↑
 
- 
- .cognitive style ↑
 
- 
- .Tracton ↑
 
- 
- .Williams ↑
 
- 
- .Best ↑
 
- 
- .National council of teachers of matematics ↑
 
- 
- .American Assosiation for the Advancement of sience ↑
 
- 
- .truth ↑
 
- 
- .cognitivism ↑
 
- 
- .insight ↑
 
- 
- .Thought- Bqsed Questioning ↑
 
- 
- .flexibility ↑
 
- 
- .socialize ↑
 
- 
- . Herman ↑
 
- 
- . Birkey ↑
 
- 
- .Rodman ↑
 
- 
- .Dewar ↑
 
- 
- . Hartman ↑
 
- 
- .motive ↑
 
- 
- . Deci ↑
 
- 
- .behavioristic approach ↑
 
- 
- .psychological hedonismhwg ↑
 
- 
- .pain-pleasure principle ↑
 
- 
- .incentives ↑
 
- 
- .sociocultural approach ↑
 
- 
- .motivational zone of proximal development ↑
 
- 
- .identify ↑
 
- 
- .affiliation need ↑
 
- 
- .relatedness need ↑
 
- 
- .cognition ↑
 
- 
- .cognitive approach ↑
 
- 
- . intrisic motivation ↑
 
- 
- .extrinsicmotivation ↑
 
- 
- .Irons ↑
 
- 
- .competence motivation ↑
 
- 
- .White ↑
 
- 
- .humanistic approach ↑
 
- 
- .achievement motivation ↑
 
- 
- .need for achievement ↑
 
- 
- .motive to avoid failure ↑
 
- 
- .arousal ↑
 
- 
- .Hebb ↑
 
- 
- .expectancy*value(valance) ↑
 
- 
- .Feather ↑
 
- 
- .Bourke ↑
 
- 
- .cost ↑
 
- 
- .McClelland ↑
 
- 
- .Clark ↑
 
- 
- .Lowell ↑
 
- 
- .Stipek ↑
 
فرم در حال بارگذاری ...
| 
							[پنجشنبه 1401-09-24] [ 03:16:00 ب.ظ ] | 
 

 
 

