بررسی عوامل موثر بر موفقیت نمایشگاه های بین ... |
۲٫۷۱
شرایط حاکم بر جامعه و مشارکت عوامل درگیر در نمایشگاه
۵۹٫۹۳
۸٫۸۸۷
۲٫۵۰
توجه به زمان و مکان برگزاری نمایشگاه
۱۹٫۷۲
۳٫۷۸۳
۲٫۱۷
موفقیت نمایشگاههای بین المللی
۹۳٫۵۷
۱۶٫۱۳۲
-
جدول(۴-۲۱) میانگین و انحراف معیار عوامل موثر بر موفقیت نمایشگاههای بین المللی
نتایج جدول (۴-۲۱) ، میانگین و میانگین رتبه ای عوامل مؤثر بر موفقیت نمایشگاههای بین المللی را نشان میدهد. در بحث موفقیت نمایشگاههای بین المللی، از دیدگاه مدیران ، از بین ۴ عامل مورد بررسی ، شفاف سازی ، نظام حمایتی و رعایت اصول بازرگانی ، بیشترین اهمیت و توجه به زمان و مکان برگزاری نمایشگاه ، کمترین اهمیت را دارا میباشد.
۴-۳-۲ نتایج استنباطی
برای بررسی فرضیه های پژوهش از ضریب همبستگی اسپیرمن و رگرسیون چندگانه استفاده کردهایم که نتایج آن در ادامه ارائه می شود.
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
۱) فرضیه اول
فرض صفر(): بین مدیریت، هدایت عملکردی نیروها و تبلیغات حرفهای و موفقیت نمایشگاههای بین المللی ارتباط معناداری وجود ندارد.
فرض مقابل(): بین مدیریت، هدایت عملکردی نیروها و تبلیغات حرفهای و موفقیت نمایشگاههای بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد.
Sig. (2-tailed)
Spearman’s rho
بین مدیریت، هدایت عملکردی نیروها و تبلیغات حرفهای و موفقیت نمایشگاههای بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد.
۰٫۰۰۰
۰٫۶۵۹
جدول(۴-۲۲) نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن
با توجه به نتایج جدول( ۴-۲۲) ، با اطمینان ۹۵ درصد و سطح خطای p<0.05 ، فرض رد و فرض پذیرفته می شود به عبارت دیگر بین مدیریت، هدایت عملکردی نیروها و تبلیغات حرفهای و موفقیت نمایشگاههای بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد. به عبارت بهتر هر چقدر مدیریت، عملکرد نیروها و تبلیغات به نحو بهتری صورت پذیرد ، امکان موفقیت نمایشگاههای بین المللی در توسعه صادرات درسطح بالاتری قرار خواهد گرفت. و در ضمن ضریب همبستگی این دو متغیر برابر ۰٫۶۵۹ میباشد که همبستگی نسبتا قوی را نشان میدهد.
۲) فرضیه دوم
فرض صفر(): بین شفاف سازی برای مشارکت کنندگان ، نظام حمایتی و رعایت اصول بازرگانی و موفقیت نمایشگاههای بین المللی ارتباط معناداری وجود ندارد.
فرض مقابل(): بین شفاف سازی برای مشارکت کنندگان ، نظام حمایتی و رعایت اصول بازرگانی و موفقیت نمایشگاههای بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد.
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1400-09-28] [ 10:51:00 ب.ظ ]
|