۲٫۷۱

شرایط حاکم بر جامعه و مشارکت عوامل درگیر در نمایشگاه

۵۹٫۹۳

۸٫۸۸۷

۲٫۵۰

توجه به زمان و مکان برگزاری نمایشگاه

۱۹٫۷۲

۳٫۷۸۳

۲٫۱۷

موفقیت نمایشگاه­های بین المللی

۹۳٫۵۷

۱۶٫۱۳۲

-

جدول(۴-۲۱) میانگین و انحراف معیار عوامل موثر بر موفقیت نمایشگاه­های بین المللی
نتایج جدول (۴-۲۱) ، میانگین و میانگین رتبه ای عوامل مؤثر بر موفقیت نمایشگاه­های بین المللی را نشان می­دهد. در بحث موفقیت نمایشگاه­های بین المللی، از دیدگاه مدیران ، از بین ۴ عامل مورد بررسی ، شفاف سازی ، نظام حمایتی و رعایت اصول بازرگانی ، بیشترین اهمیت و توجه به زمان و مکان برگزاری نمایشگاه ، کمترین اهمیت را دارا می­باشد.
۴-۳-۲ نتایج استنباطی
برای بررسی فرضیه های پژوهش از ضریب همبستگی اسپیرمن و رگرسیون چندگانه استفاده کرده­ایم که نتایج آن در ادامه ارائه می­ شود.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۱) فرضیه اول
فرض صفر(): بین مدیریت، هدایت عملکردی نیروها و تبلیغات حرفه­ای و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود ندارد.
فرض مقابل(): بین مدیریت، هدایت عملکردی نیروها و تبلیغات حرفه­ای و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد.

Sig. (2-tailed)

Spearman’s rho

بین مدیریت، هدایت عملکردی نیروها و تبلیغات حرفه­ای و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد.

۰٫۰۰۰

۰٫۶۵۹

جدول(۴-۲۲) نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن
با توجه به نتایج جدول( ۴-۲۲) ، با اطمینان ۹۵ درصد و سطح خطای p<0.05 ، فرض رد و فرض پذیرفته می­ شود به عبارت دیگر بین مدیریت، هدایت عملکردی نیروها و تبلیغات حرفه­ای و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد. به عبارت بهتر هر چقدر مدیریت، عملکرد نیروها و تبلیغات به نحو بهتری صورت پذیرد ، امکان موفقیت نمایشگاه­های بین المللی در توسعه صادرات درسطح بالاتری قرار خواهد گرفت. و در ضمن ضریب همبستگی این دو متغیر برابر ۰٫۶۵۹ می­باشد که همبستگی نسبتا قوی را نشان می­دهد.
۲) فرضیه دوم
فرض صفر(): بین شفاف سازی برای مشارکت کنندگان ، نظام حمایتی و رعایت اصول بازرگانی و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود ندارد.
فرض مقابل(): بین شفاف سازی برای مشارکت کنندگان ، نظام حمایتی و رعایت اصول بازرگانی و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...