نویسندگان

 

روش تحقیق

 

موضوع

 

نتایج

 
 

علیرضا­مؤتمنی
و
هومن هرمزی
(سال ۱۳۹۲)

 

از الگوی تجدید نظر شده آکر برای تشخیص­ عوامل موثر بر شخصیت نام و نشان تجاری استفاده شد
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

 

شناسایی و رتبه بندی ابعاد موثر بر شخصیت نام و نشان تجاری در صنعت لوازم خانگی

 

آنچه برای محصولات یک شرکت داخلی مانند پارس خزر اهمیت دارد کاکرد مطمئن و بادوام برای رضایت مندی مشتری بوده که ضرورتی برای پرداختن به ابعاد هیجان انگیز بودن در آن احساس نشده است در حالی که همین بعد به عنوان ضرورت برای یک شرکت خارجی مانند گلدیران کاملاً احساس می شود. عوامل اصلی موثر در شخصیت نام و نشان ابتدا لوکس بودن و سپس هیجان انگیز بودن در شخصیت و نام و نشان تجاری یک شرکت داخلی پارس خزر در مرتبه آخر قرار گرفته و به اندازه یک محصول خارجی اهمیت ندارد

 
 

حیدر زاده و ترابی (۱۳۹۲)

 

این تحقیق از نوع توصیفی و کاربردی میباشد که نقش مستقیم و غیرمستقیم متغیرها را مورد بررسی قرار میدهد. جامعه مورد نظر مصرف کنندگان لوازم خانگی شرکت گلدیران (الجی الکترونیکس) در تهران می‌باشند و از ابزار پرسشنامه استفاده شده است و ۳۸۵ نفر نمونه از روش رگرسیون سلسله مراتبی برای آزمون دو فرضیه به کار گرفته شد

 

« بررسی تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیت‌های روابط عمومی ادراک شده بر وفاداری مشتریان »

 

نتایج نشان داده است که فعالیتهای روابط عمومی ادراک شده با وفاداری مشتری رابطه مستقیم دارد و این رابطه تحت تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری قرار میگیرد و زمانی که تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری مطلوب میباشد، اثر فعالیت‌های روابط عمومی ادراک شده بر روی وفاداری مشتری قویتر و مشخصتر است. در حالی که تصویر ذهنی نا مطلوب از نام و نشان تجاری اثر کاهشی بر روی وفاداری مشتری دارد و منجر به کاهش وفاداری میشود. در این تحقیق بررسی نقش روابط عمومی در بازاریابی رابطه مند برای تحقیقات آتی پیشنهاد می‌شود.

 
 

شهریار عزیزی ، شهرام جمالی ودیگران(۱۳۹۱)

 

نمونه ای ۱۸۵ نفری از مشتریان فروشگاهی را با نمونه گیری غیر احتمالی مورد
بررسی قرار دادند

 

بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند با همخوانی شخصیت برند ومشتری

 

نتایجی حاصل شد مبنی بر اینکه بین همخوانی شخصیت برند و مشتری بر اعتماد بر میزان برند اثر مثبت و معنا درا وجود دارد همچنین حس تعلق به برند و وفاداری بر برند اثر مثبت و معنا دار وجود دارد .

 
 

رحیم نیا و فاطمی (۱۳۹۱)

 

بداده های مورد نظر با بهره گرفتن از یک پرسشنامه که روایی و پایایی آن مورد تایید قرار گرفته شده جمع آوری شد و در نهایت داده های ۱۹۶ پرسشنامه مبنای تحلیل قرار گرفت. همچنین به منظور تجزیه و تحلیل داده ها، از نرم افزار اسمارت پی ال اس که از نوع معادلات ساختاری محسوب می گردد، استفاده شده است

 

بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتل های ۵ ستاره مشهد

 

یافته های حاصل پژوهش نشان دادکه متغیر ارتباط موفق با مشتری تاثیر مثبت معناداری بر ارزش ویژه برند و تصویر برند داشته است، همچنین تاثیر مثبت معنادار ارزش ویژه برند بر تصویر برند تایید شد. در این تحقیق اثر غیر مستقیم ارتباط موفق با مشتری بر تصویر برند بیشتر از اثر مستقیم آن است و نقش واسط ارزش ویژه برند تایید شد، به طوری که نشان دهنده موثر بودن این متغیر در بهبود رابطه بین ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند است. این بدان معناست که بخش هتلداری به منظور بهبود تصویر برند از دیدگاه مشتریانش باید نقش موثر ارزش ویژه برند و تقویت آن را را مدنظر قرار دهد.

 
 

امیرشاهی و دیگران (۱۳۹۱)

 

روش تحقیق مورد استفاده توصیفی و از انواع پیمایشی است در تحقیق ، تحت عنوان به بررسی عوامل موثر بر تعمیم برند پرداخته شد و عوامل متعددی را مورد بررسی قرار گرفت.

 

تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند»

 

در این تحقیق از میان عوامل شناسایی شده، دو عامل «میزان شناخت رده محصول» و «تمایز میان برندهای موجود در یک رده محصول» و البته تعامل آنها به عنوان «عوامل موثر در پذیرش تعمیم برند» شناخته شده است. ولی از آنجا که درگیری با محصول نیز می تواند بسیار تاثیر گذار باشد؛ این بررسی در دو گروه محصولات با درگیری کم و زیاد انجام گرفت.. نتایج تحقیق نشان از تاثیر معنا دار عوامل مذکور بر پذیرش تعمیم برند دارد.

 
 

کرباسی ور
و یاردل
( سال ۱۳۹۰)

 

از طریق پرسشنامه چهار فرضیه مطرح شد و از طریق معادلات ساختاری مورد بررسی قرار گرفته است

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...