طبق جدول بالا مدل رگرسیونی   میباشد که بر اساس مطالب قبل و ضریب این مدل و مسائلی که در باره مدل مورد نظر گفته شد نتیجه میدهد از همه موارد بیشتر مدیریت روابط است که بر میزان ارتباط کارمند با مشتری تاثیر دارد .
فرضیه اصلی : بین هوش هیجانی و ارتباط سازمان با مشتری در بانک مهر ایران (شعب استان لرستان)رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.
از آنجا که هوش هیجانی به چند زیر بخش تقسیم میشود که در فرضیات قبل هر بخش را مورد بررسی قرار دادیم در اینجا به دنبال یک رابطه کلی و کاملی میگردیم تا با بهره گرفتن از آن بتوان رفتار متغیر درونی ارتباط سازمان با مشتری را بررسی کرد به همین دلیل خط رگرسیونی زیر را در نظر میگیریم   که در این خط a مقدار ثابت و مقادیر هر زیر متغیر مربوط به هوش عاطفی به صورت b همراه با اندیس آورده شده است به طوریکه   مربوط به خود آگاهی،   برای متغیر خود مدیریتی،   در مورد آگاهی اجتماعی و در نهایت متغیر درونی مدیریت روابط توسط   معین میگردد و مقدار e در خط مورد میزان خطای حاصل از برازش و برآورد پارمترهای خط میباشد. روش کار بدین گونه است که به وسیله دو روش قدم به قدم و روش عقب گرد به دنبال یک مدل مناسب و کامل که به خوبی بتواند متغیر مدیریت را برای ارتباط سازمان با مشتری را در بر گیرد هستیم. در روش قدم به قدم هر متغیر بنا به میزان تاثیر گذاری و اهمیت خود وارد مدل میشود در حالی که در روش عقب گرد درست برعکس از مدل بی اهمیتترین عامل حذف و در نهایت یک مدل مناسب که متغیرها در آن به ترتیب اهمیت هستند را به ما میدهند و در نهایت با این مدل ما میتوانیم برای برنامه ریزی خود استفاده کنیم.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

فرض بالا به صورت آماری مانند زیر نوشته و در نظر گرفته میشود :
H0: β۱۲۳۴
H1: β۱≠۰ or β۲≠۰ β۳≠۰ or β۴≠۰
الف) جداول روش قدم به قدم:
جدول ۴-۳۰ آنالیز واریانس مدل فرض

 

Model
(مدل)
Sum of Squares
مجموع مربع خطا
df
درجه آزادی
Mean Square
میانگین مربع خطا
F
آماره آزمون
Sig.
مقدار معنیداری

 

قدم اول
رگرسیون
۴۰۲٫۳۴۲
۱
۴۰۲٫۳۴۲
۷۹۷٫۸۱۴
.۰۰۰b

 

باقیمانده
۶۲٫۵۳۴
۱۲۴
.۵۰۴

 

کل
۴۶۴٫۸۷۶
۱۲۵

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...