منابع دانشگاهی و تحقیقاتی برای نگارش مقاله تدوین راهبرد بازاریابی مناسبتی برای ... |
جدول ۳۹-۴- وضعیت پیامهای ارسالی به مشتریان در مناسبتهای مذهبی در خوشه دوم ۱۲۵
جدول ۴۰-۴- وضعیت پیامهای ارسالی به مشتریان در مناسبتهای ملی- باستانی در خوشه دوم ۱۲۶
جدول ۴۱-۴- وضعیت پیامهای ارسالی به مشتریان در مناسبتهای خاص در خوشه دوم ۱۲۶
جدول ۴۲-۴- وضعیت پیامهای ارسالی به مشتریان در مناسبتهای شخصی در خوشه دوم ۱۲۶
جدول ۴۳-۴- وضعیت پیامهای ارسالی به مشتریان در مناسبتهای مذهبی در خوشه سوم ۱۲۷
جدول ۴۴-۴- وضعیت پیامهای ارسالی به مشتریان در مناسبتهای ملی- باستانی در خوشه سوم ۱۲۷
جدول ۴۵-۴- وضعیت پیامهای ارسالی به مشتریان در مناسبتهای خاص در خوشه سوم ۱۲۷
جدول ۴۶-۴- وضعیت پیامهای ارسالی به مشتریان در مناسبتهای شخصی در خوشه سوم ۱۲۷
جدول ۴۷-۴- فعالیت سازمانها و موسسات در ایام مناسبتها ۱۲۸
جدول ۱-۵- بررسی وضعیت متغیرها در خوشه ها ۱۳۳
جدول ۲-۵- نتایج مقایسه خوشه ها ۱۳۵
جدول ۳-۵- اولویت مناسبتهای ملی- باستانی به تفکیک خوشه ها ۱۳۶
جدول ۴-۵- اولویت مناسبتهای مذهبی به تفکیک خوشه ها ۱۳۶
جدول ۵-۵- اولویت مناسبتهای شخصی به تفکیک خوشه ها ۱۳۷
جدول ۶-۵- اولویت مناسبتهای خاص به تفکیک خوشه ها ۱۳۷
جدول ۷-۵- اولویت کانالهای ارتباطی به تفکیک خوشه ها ۱۳۸
جدول ۸-۵- نتایج فراوانی پیامها به تفکیک خوشه ها در مناسبتهای مذهبی ۱۳۹
جدول ۹-۵- نتایج فراوانی پیامها به تفکیک خوشه ها در مناسبتهای ملی- باستانی ۱۳۹
جدول ۱۰-۵- نتایج فراوانی پیامها به تفکیک خوشه ها در مناسبتهای خاص ۱۴۰
جدول ۱۱-۵- نتایج فراوانی پیامها به تفکیک خوشه ها در مناسبتهای شخصی ۱۴۰
فهرست شکل ها
شکل ۱-۱- دستهبندی انواع مناسبتها ۴
شکل۲-۱- مدل مفهومی اولیه راهبرد بازاریابی مناسبتی ۶
شکل ۳-۱- بخشبندی مشتریان بانک کشاورزی ۷
شکل۱-۲- ارتباط مناسبت و رویداد ۱۷
شکل ۲-۲- ارتباط بین مناسبتهای خرید و مصرف ۲۴
شکل ۳-۲- مزایای مناسبتها برای ذی نفعان ۲۵
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
شکل ۴-۲- مدلACV 25
شکل ۵-۲- فرآیندهای بازاریابی بر اساس مناسبتها ۲۷
شکل ۶-۲- مقایسه ارتباطات در بازاریابی سنتی و بازاریابی رویدادی ۳۶
شکل ۷-۲- ابعاد بازاریابی رویدادی ۳۷
شکل ۸-۲- بررسی رابطه بین بازاریابی رویدادی و دیگر ابزارهای پیشبردی ۳۸
شکل ۹-۲- نقش بازاریابی رویدادی در آمیخته بازاریابی ۳۹
شکل ۱۰-۲- مدل طبقه بندی بازاریابی رویدادی ۴۰
شکل ۱۱-۲- حمایتگری سنتی و بازاریابی رویدادی ۴۲
شکل ۱۲-۲- افزایش ریسک و کنترل با حرکت از حمایتگری سنتی به بازاریابی رویدای ۴۳
شکل ۱۳-۲- طبقه بندی مشتریان بانک از دیدگاه زیتامل ۴۷
شکل ۱۴-۲- طبقه بندی مشتریان در اداره تحقیق و توسعه بانک کشاورزی ۴۹
شکل ۱-۳- فرایند انجام پژوهش ۷۴
شکل۲-۳ سه روش ترکیب داده های کمی و کیفی در پژوهشهای آمیخته ۷۷
شکل۳-۳- انواع پژوهشهای آمیخته ۷۷
شکل ۴-۳- فرایند بخش بندی بازار ۸۹
فهرست نمودار
نگاره۱-۴- دندروگرام خوشهبندی سلسله مراتبی روش وارد- فاصله اقلدیسی ۱۰۴
نگاره۲-۴- توالی هزینه ۱۰۵
نگاره۳-۴ – وضعیت متغیرها در خوشه ها ۱۰۶
نگاره۴-۴- توزیع مناسبت مذهبی در خوشه ها ۱۰۸
نگاره۵-۴- توزیع مناسبت خاص در خوشه ها ۱۰۸
نگاره۶-۴- توزیع مناسبت ملی- باستانی در خوشه ها ۱۰۹
فصل اول
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1400-09-29] [ 12:02:00 ق.ظ ]
|