جدول ۳۹-۴- وضعیت پیام­های ارسالی به مشتریان در مناسبت­های مذهبی در خوشه دوم ۱۲۵
جدول ۴۰-۴- وضعیت پیام­های ارسالی به مشتریان در مناسبت­های ملی- باستانی در خوشه دوم ۱۲۶
جدول ۴۱-۴- وضعیت پیام­های ارسالی به مشتریان در مناسبت­های خاص در خوشه دوم ۱۲۶
جدول ۴۲-۴- وضعیت پیام­های ارسالی به مشتریان در مناسبت­های شخصی در خوشه دوم ۱۲۶
جدول ۴۳-۴- وضعیت پیام­های ارسالی به مشتریان در مناسبت­های مذهبی در خوشه سوم ۱۲۷
جدول ۴۴-۴- وضعیت پیام­های ارسالی به مشتریان در مناسبت­های ملی- باستانی در خوشه سوم ۱۲۷
جدول ۴۵-۴- وضعیت پیام­های ارسالی به مشتریان در مناسبت­های خاص در خوشه سوم ۱۲۷
جدول ۴۶-۴- وضعیت پیام­های ارسالی به مشتریان در مناسبت­های شخصی در خوشه سوم ۱۲۷
جدول ۴۷-۴- فعالیت سازمان­­ها و موسسات در ایام مناسبت­ها ۱۲۸
جدول ۱-۵- بررسی وضعیت متغیرها در خوشه ­ها ۱۳۳
جدول ۲-۵- نتایج مقایسه خوشه ­ها ۱۳۵
جدول ۳-۵- اولویت مناسبت­های ملی- باستانی به تفکیک خوشه ­ها ۱۳۶
جدول ۴-۵- اولویت مناسبت­های مذهبی به تفکیک خوشه ­ها ۱۳۶
جدول ۵-۵- اولویت مناسبت­های شخصی به تفکیک خوشه ­ها ۱۳۷
جدول ۶-۵- اولویت مناسبت­های خاص به تفکیک خوشه ­ها ۱۳۷
جدول ۷-۵- اولویت کانال­های ارتباطی به تفکیک خوشه ­ها ۱۳۸
جدول ۸-۵- نتایج فراوانی پیام­ها به تفکیک خوشه ­ها در مناسبت­های مذهبی ۱۳۹
جدول ۹-۵- نتایج فراوانی پیام­ها به تفکیک خوشه ­ها در مناسبت­های ملی- باستانی ۱۳۹
جدول ۱۰-۵- نتایج فراوانی پیام­ها به تفکیک خوشه ­ها در مناسبت­های خاص ۱۴۰
جدول ۱۱-۵- نتایج فراوانی پیام­ها به تفکیک خوشه ­ها در مناسبت­های شخصی ۱۴۰
فهرست شکل ها
شکل ۱-۱- دسته­بندی انواع مناسبت­ها ۴
شکل۲-۱- مدل مفهومی اولیه راهبرد بازاریابی مناسبتی ۶
شکل ۳-۱- بخش­بندی مشتریان بانک کشاورزی ۷
شکل۱-۲- ارتباط مناسبت و رویداد ۱۷
شکل ۲-۲- ارتباط بین مناسبت­های خرید و مصرف ۲۴
شکل ۳-۲- مزایای مناسبت­ها برای ذی نفعان ۲۵

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

شکل ۴-۲- مدلACV 25
شکل ۵-۲- فرآیندهای بازاریابی بر اساس مناسبت­ها ۲۷
شکل ۶-۲- مقایسه ارتباطات در بازاریابی سنتی و بازاریابی رویدادی ۳۶
شکل ۷-۲- ابعاد بازاریابی رویدادی ۳۷
شکل ۸-۲- بررسی رابطه بین بازاریابی رویدادی و دیگر ابزارهای پیشبردی ۳۸
شکل ۹-۲- نقش بازاریابی رویدادی در آمیخته بازاریابی ۳۹
شکل ۱۰-۲- مدل طبقه ­بندی بازاریابی رویدادی ۴۰
شکل ۱۱-۲- حمایت­گری سنتی و بازاریابی رویدادی ۴۲
شکل ۱۲-۲- افزایش ریسک و کنترل با حرکت از حمایت­گری سنتی به بازاریابی رویدای ۴۳
شکل ۱۳-۲- طبقه ­بندی مشتریان بانک از دیدگاه زیتامل ۴۷
شکل ۱۴-۲- طبقه ­بندی مشتریان در اداره تحقیق و توسعه بانک کشاورزی ۴۹
شکل ۱-۳- فرایند انجام پژوهش ۷۴
شکل۲-۳ سه روش ترکیب داده ­های کمی و کیفی در پژوهش­های آمیخته ۷۷
شکل۳-۳- انواع پژوهش­های آمیخته ۷۷
شکل ۴-۳- فرایند بخش بندی بازار ۸۹
فهرست نمودار
نگاره۱-۴- دندروگرام خوشه­بندی سلسله مراتبی روش وارد- فاصله اقلدیسی ۱۰۴
نگاره۲-۴- توالی هزینه ۱۰۵
نگاره۳-۴ – وضعیت متغیرها در خوشه ­ها ۱۰۶
نگاره۴-۴- توزیع مناسبت مذهبی در خوشه ­ها ۱۰۸
نگاره۵-۴- توزیع مناسبت خاص در خوشه ­ها ۱۰۸
نگاره۶-۴- توزیع مناسبت ملی- باستانی در خوشه ­ها ۱۰۹
فصل اول

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...