راهنمای نگارش مقاله در مورد بررسی تأثیر ارزش ادراک شده مشتری ... |
مقایسه با نتایج پیشین تحقیق: نتایج فرضیه با نتایج حاصل از تحقیقات نادیا زینالدین(۲۰۱۲)مطابقت دارد.
تفسیر نتیجه آزمون:با توجه به نتیجه این آزمون میتوان بیان نمود که کاربران خدمات مرکز پیشگیری از سرطان ارزش منابع سازمانی که شامل کیفیت اداری، کیفیت تکنیکی و کیفیت بین فردی میباشد را درک نموده و بررضایت آنها تأثیر مستقیم داشته است.
فرضیه دو: بررسی تأثیر منابع مشتری از طریق ارزش ادراک شده مشتری بر رضایت
نتیجه آزمون:این فرضیه رد شده است.
مقایسه با نتایج پیشین تحقیق: نتایج فرضیه با نتایج حاصل از تحقیقات نادیا زینالدین(۲۰۱۲)مطابقت ندارد.
تفسیر نتیجه آزمون:با توجه به اینکه کاربران خدمات این مرکز توانایی مدیریت استرس خودو همکاری لازم را با ارائه دهنده خدمات نداشته اند و همچنین این مرکز تلاش و فعالیت بازاریابی خاصی در جهت حفظ مشتری خود نکرده است، میتوان رد این فرضیه را توجیه کرد.
فرضیه سه: بررسی تأثیر یکدلی از طریق ارزش ادراک شده مشتری بر رضایت
نتیجه آزمون فرضیه:این فرضیه با توجه به رابطه مستقیم یکدلی از طریق ارزش ادراک شده مشتری و رضایت در جامعه مورد بررسی تأیید شده است.
مقایسه با نتایج پیشین تحقیق:نتایج حاصل از این فرضیه با نتیجه تحقیق تام (۲۰۱۱) مطابقت دارد.
تفسیر نتیجه آزمون:از آنجاییکه روابط احساسی بین کاربران و پرسنل این مرکز برقرار شده و از منظر مشتریان قابل درک بوده است بر رضایت آنها تأثیر مستقیم داشته است.
فرضیه چهار: بررسی تأثیر محیط فیزیکی از طریق ارزش ادراک شده مشتری بر رضایت
نتیجه آزمون فرضیه: نتایج حاصل از این فرضیه در نمونه مورد بررسی به تأیید نرسیده است.
مقایسه با نتایج پیشین تحقیق: نتایج حاصل از این فرضیه با نتیجه تحقیق تام (۲۰۱۱) مطابقت ندارد.
تفسیر نتیجه آزمون: محیط فیزیکی شامل فضای عمومی، نور ، دما و … میباشد که محیط فیزیکی این مرکز شرایط لازم برای تأثیرگذاری مراجعه کنندگان را ندارد.
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
فرضیه پنج: بررسی تأثیر منابع سازمانی از طریق اعتماد بر رضایت
نتیجه آزمون فرضیه: این فرضیه با توجه به رابطه مستقیم منابع سازمانی از طریق اعتماد و رضایت در جامعه مورد بررسی تأیید شده است.
مقایسه با نتایج پیشین تحقیق: : نتایج حاصل از این فرضیه با نتیجه تحقیق زو و چن (۲۰۱۲) مطابقت دارد.
تفسیر نتیجه آزمون:این سازمان در طول زمان با ارائه منابع سازمانی توانسته است اعتماد مراجعهکنندگان را جلب کرده و باعث رضایت آنها شود.
فرضیه شش: بررسی تأثیر منابع مشتری از طریق اعتماد بر رضایت
نتیجه آزمون فرضیه: این فرضیه با توجه به رابطه مستقیم منابع مشتری از طریق اعتماد و رضایت در جامعه مورد بررسی تأیید شده است.
مقایسه با نتایج پیشین تحقیق :نتایج حاصل از این فرضیه با نتیجه تحقیق زو و چن (۲۰۱۲) مطابقت دارد.
تفسیر نتیجه آزمون:با توجه به نتایج حاصل از این فرضیه میتوان نتیجه گرفت که ارائهدهندگان خدمات این مرکز با توجه به همکاری که مراجعهکنندگان خود داشتهاند
و انجام فعالیتهایی در جهت جلب اعتماد آنها توانستهاند باعث رضایتمندی شوند.
فرضیه هفت: بررسی تأثیر یکدلی از طریق اعتماد بر رضایت
نتیجه آزمون فرضیه:تأیید شده است.
مقایسه با نتایج پیشین تحقیق: نتایج حاصل از این فرضیه با نتیجه تحقیق تام (۲۰۱۱) مطابقت دارد.
تفسیر نتیجه آزمون:پرسنل این مرکز از طریق ایجاد روابط احساسی و فعالیتهایی در جهت جلب اعتماد مشتریان خود توانستهاند بر رضایت مراجعهکنندگان تأثیر مثبتی داشته باشند.
فرضیه هشت: بررسی تأثیر محیط فیزیکی از طریق اعتماد بر رضایت
نتیجه آزمون فرضیه: بین محیط فیزیکی از طریق اعتماد و رضایت رابطه مستقیمی وجود ندارد و این فرضیه رد شده است.
مقایسه با نتایج پیشین تحقیق: نتایج حاصل از این فرضیه با نتیجه تحقیق تام (۲۰۱۱) مطابقت ندارد.
تفسیر نتیجه آزمون:محیط فیزیکی این مجموعه نتوانسته است اعتماد مراجعهکنندگان خود را جلب نماید و بر رضایت آنها تأثیر نداشته است.
فرضیه نه: بررسی تأثیر منابع سازمانی از طریق ارزش ادراک شده مشتری بر تمایلات رفتاری
نتیجه آزمون فرضیه: نتایج حاصل از آزمون این فرضیه نشان داد ، منابع سازمانی از طریق ارزش ادراک شده بر تمایلات رفتاری اثر مستقیم دارد.
مقایسه با نتایج پیشین تحقیق: نتایج فرضیه با نتایج حاصل از تحقیقات نادیا زینالدین(۲۰۱۲)مطابقت دارد.
تفسیر نتیجه آزمون: کیفیت اداری، کیفیت تکنیکی و کیفیت بین فردی برای مراجعهکنندگان مرکز پیشگیری از سرطان درک شده میباشد و بر تمایل ارتباط مجدد و پیشنهاد این مرکز به دیگران تأثیر مثبتی داشته است.
فرضیه ده: بررسی تأثیر منابع مشتری از طریق ارزش ادراک شده مشتری بر تمایلات رفتاری
نتیجه آزمون فرضیه: منابع مشتری از طریق ارزش ادراک شده مشتری بر تمایلات رفتاری اثر مستقیم نداشته است و رد شده است.
مقایسه با نتایج پیشین تحقیق: نتایج فرضیه با نتایج حاصل از تحقیقات نادیا زینالدین(۲۰۱۲)مطابقت ندارد.
تفسیر نتیجه آزمون:همکاری بین مراجعهکننده و پرسنل، توانایی مدیرت فرد بر استرس خود و همچنین فعالیتهای پرسنل در جهت حفظ مشتری برای مراجعهکننده قابل درک نبوده است و بر مراجعه مجدد آن پیشنهاد این مرکز به دیگران تأثیری نداشته است.
فرضیه یازده: بررسی تأثیر یکدلی از طریق ارزش ادراک شده مشتری بر تمایلات رفتاری
نتیجه آزمون فرضیه: نتایج حاصل از آزمون این فرضیه، اثر مستقیم یکدلی از طریق ارزش ادراک شده مشتری بر تمایلات رفتاری را نشان داده است.
مقایسه با نتایج پیشین تحقیق: نتایج حاصل از این فرضیه با نتیجه تحقیق تام (۲۰۱۱) مطابقت دارد.
تفسیر نتیجه آزمون:ارزش تعامل احساسی بین ارائهدهنده و گیرنده خدمات در مرکز پیشگیری از سرطان برای مراجعهکننده قابل درک بوده و بر تمایلات رفتاری آن تأثیر به سزایی داشته است.
فرضیه دوازده: بررسی تأثیر محیط فیزیکی از طریق ارزش ادراک شده مشتری بر تمایلات رفتاری
نتیجه آزمون فرضیه:نتایج حاصل از آزمون این فرضیه رد این فرضیه را تأیید کردهاست.
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1400-09-28] [ 11:01:00 ب.ظ ]
|