فراوانی

درصد

درصد خالص

خیلی کم

۵

۴٫۲

۴٫۲

کم

۹

۷٫۵

۷٫۵

متوسط

۴۸

۴۰٫۰

۴۰٫۰

زیاد

۴۷

۳۹٫۲

۳۹٫۲

خیلی زیاد

۱۱

۹٫۲

۹٫۲

جمع

۱۲۰

۱۰۰٫۰

۱۰۰٫۰

“میزان درخواست برای پوشش بیمه ای کامل (کلوز(Aبه دلیل دزدی دریایی افزایش یافته است.”

جدول۴- ۱۴ : دزدی دریایی و افزایش در خواست برای کلوز A

فراوانی

درصد

درصد خالص

کم

۱۵

۱۲٫۵

۱۲٫۵

متوسط

۵۰

۴۱٫۷

۴۱٫۷

زیاد

۴۷

۳۹٫۲

۳۹٫۲

خیلی زیاد

۸

۶٫۷

۶٫۷

جمع

۱۲۰

۱۰۰٫۰

۱۰۰٫۰

“دزدی دریایی باعث درخواست تغییر پوشش بیمه ای از پوشش های پایین تر (مثلاً C یا B ( به پوشش کامل (کلوز( A می شود .”

جدول۴- ۱۵ : دزدی دریایی علت تغییر کلوز از C یا B به A

فراوانی

درصد

درصد خالص

کم

۱۱

۹٫۲

۹٫۴

متوسط

۳۸

۳۱٫۷

۳۲٫۵

زیاد

۵۷

۴۷٫۵

۴۸٫۷

خیلی زیاد

۱۱

۹٫۲

۹٫۴

جمع

۱۱۷

۹۷٫۵

۱۰۰٫۰

بی پاسخ

۳

۲٫۵

جمع

۱۲۰

۱۰۰٫۰

“دزدی دریایی باعث خرید پوشش بیمه های باربری است ؟”

جدول۴- ۱۶ : دزدی دریایی و خرید پوشش بیمه باربری

فراوانی

درصد

درصد خالص

خیلی کم

۱۲

۱۰٫۰

۱۰٫۱

کم

۲۹

۲۴٫۲

۲۴٫۴

متوسط

۳۸

۳۱٫۷

۳۱٫۹

زیاد

۲۸

۲۳٫۳

۲۳٫۵

خیلی زیاد

۱۲

۱۰٫۰

۱۰٫۱

جمع

۱۱۹

۹۹٫۲

۱۰۰٫۰

بی پاسخ

۱

جمع

۱۲۰

۱۰۰٫۰

“دزدی دریایی روی حق بیمه باربری با توجه به آزادسازی نرخ های بیمه های باربری تاثیر ندارد .”

جدول۴- ۱۷: دزدی دریایی، آزاد سازی نرخ بیمه های باربری و حق بیمه باربری

فراوانی

درصد

درصد خالص

خیلی کم

۱۱

۹٫۲

۹٫۲

کم

۵۱

۴۲٫۵

۴۲٫۹

متوسط

۴۶

۳۸٫۳

۳۸٫۷

زیاد

۵

۴٫۲

۴٫۲

خیلی زیاد

۶

۵٫۰

۵٫۰

جمع

۱۱۹

۹۹٫۲

۱۰۰٫۰

بی پاسخ

۱

جمع

۱۲۰

۱۰۰٫۰

“دزدی دریایی باعث افزایش خسارت در بیمه های باربری شده است .”

جدول۴- ۱۸ : دزدی دریایی و افزایش خسارت باربری

فراوانی

درصد

درصد خالص

خیلی کم

۴

۳٫۳

۳٫۴

کم

۳۱

۲۵٫۸

۲۶٫۱

متوسط

۶۱

۵۰٫۸

۵۱٫۳

زیاد

۱۲

۱۰٫۰

۱۰٫۱

خیلی زیاد

۱۱

۹٫۲

۹٫۲

جمع

۱۱۹

۹۹٫۲

۱۰۰٫۰

بی پاسخ

۱

جمع

۱۲۰

۱۰۰٫۰

“دزدی دریایی علت اصلی خسارت بیمه های باربری (حمل و نقل) دریایی در سال های اخیر است.”

جدول۴- ۱۹ : دزدی دریایی علت اصلی خسارت باربری در سال‌های اخیر

فراوانی

درصد

درصد خالص

خیلی کم

۴۲

۳۵٫۰

۳۵٫۰

کم

۳۸

۳۱٫۷

۳۱٫۷

متوسط

۲۷

۲۲٫۵

۲۲٫۵

زیاد

۱۰

۸٫۳

۸٫۳

خیلی زیاد

۳

۲٫۵

۲٫۵

جمع

۱۲۰

۱۰۰٫۰

۱۰۰٫۰

“دزدی دریایی عاملی در ایجاد خسارات فاجعه آمیز در بیمه های باربری است.”

جدول۴- ۲۰ : دزدی دریایی عامل ایجاد خسارات فاجعه آمیز

فراوانی

درصد

درصد خالص

خیلی کم

۲۲

۱۸٫۳

۱۸٫۶

کم

۳۸

۳۱٫۷

۳۲٫۲

متوسط

۳۳

۲۷٫۵

۲۸٫۰

زیاد

۲۲

۱۸٫۳

۱۸٫۶

خیلی زیاد

۳

۲٫۵

۲٫۵

جمع

۱۱۸

۹۸٫۳

۱۰۰٫۰

بی پاسخ

۲

۱٫۷

جمع

۱۲۰

۱۰۰٫۰

“دزدی دریایی باعث وابستگی اصلاحات قانون داخلی بیمه شده است.”

جدول۴- ۲۱ : دزدی دریایی و قوانین داخلی

فراوانی

درصد

درصد خالص

خیلی کم

۳۰

۲۵٫۰

۲۵٫۲

کم

۳۴

۲۸٫۳

۲۸٫۶

متوسط

۲۹

۲۴٫۲

۲۴٫۴

زیاد

۲۶

۲۱٫۷

۲۱٫۸

جمع

۱۱۹

۹۹٫۲

۱۰۰٫۰

بی پاسخ

۱

جمع

۱۲۰

۱۰۰٫۰

“دزدی دریایی سبب تغییر قانون (اصل) اعمال صلاحیت جهانی شده است.”

جدول۴- ۲۲ : دزدی دریایی و اصل حاکمیت جهانی

فراوانی

درصد

درصد خالص

خیلی کم

۱۸

۱۵٫۰

۱۵٫۳

کم

۳۰

۲۵٫۰

۲۵٫۴

متوسط

۵۳

۴۴٫۲

۴۴٫۹

زیاد

۱۷

۱۴٫۲

۱۴٫۴

جمع

۱۱۸

۹۸٫۳

۱۰۰٫۰

بی پاسخ

۲

۱٫۷

جمع

۱۲۰

۱۰۰٫۰

“افزایش دزدی دریایی باعث تحکیم چارچوب قضایی برای مسئله دستگیری دزدان شده است.”

جدول۴- ۲۳ : دزدی دریایی و چارچوب قضایی دستگیری دزدان دریایی

فراوانی

درصد

درصد خالص

کم

۴۵

۳۷٫۵

۳۷٫۵

متوسط

۳۶

۳۰٫۰

۳۰٫۰

زیاد

۳۶

۳۰٫۰

۳۰٫۰

خیلی زیاد

۳

۲٫۵

۲٫۵

جمع

۱۲۰

۱۰۰٫۰

۱۰۰٫۰

“افزایش دزدی دریایی باعث تعقیب تلاش های بهبود یافته دیپلماتیک از سوی سازمان های بین‌المللی گردید.”

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...