تحقیقات انجام شده با موضوع بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر ... |
: H1 دادهها نرمال است (دادهها از جامعه نرمال آمده اند)
اگر مقدار سطح معنی داری بزرگتر از مقدار خطا ) ۰.۰۵ ( باشد فرض صفر را نتیجه می گیریم و در صورتی که مقدار سطح معنی داری کوچکتر از خطا ) ۰.۰۵ ( باشد فرض یک را نتیجه می گیریم.
جدول ۴-۸نتایج آزمون کولموگروف اسمیرنوف برای متغیر ارزیابی
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
راه چاره ها ی محصولات در فرایند تصمیم خرید
متغیر | سطح معنی داری | مقدار خطا | تایید فرضیه | نتیجه گیری |
ارزیابی راه چاره ها ی محصولات در فرایند تصمیم خرید | .۰۰۰ | ۰.۰۵ | H1 | نرمال است |
چون مقدار سطح معنی داری برابر .۰۰۰ و کوچکتر از مقدار خطا ) ۰.۰۵ ( می باشد پس فرض یک را نتیجه می گیریم یعنی متغیر ارزیابی راه چاره ها ی محصولات در فرایند تصمیم خرید نرمال نمی باشد.)پیوست ۳ )
آزمون نرمال بودن (کولموگروف اسمیرنوف) برای متغیر تصمیم خرید در فرایند تصمیم خرید.
: H0دادهها نرمال نیست (دادهها از جامعه نرمال نیامده اند)
: H1دادهها نرمال است (دادهها از جامعه نرمال آمده اند)
اگر مقدار سطح معنی داری بزرگتر از مقدار خطا ) ۰.۰۵ ( باشد فرض صفر را نتیجه می گیریم و در صورتی که مقدار سطح معنی داری کوچکتر از خطا ) ۰.۰۵ ( باشد فرض یک را نتیجه می گیریم.
جدول ۴-۹ نتایج آزمون کولموگروف اسمیرنوف برای متغیر تصمیم خرید در فرایند تصمیم خرید
متغیر | سطح معنی داری | مقدار خطا | تایید فرضیه | نتیجه گیری |
تصمیم خرید در فرایند تصمیم خرید | .۰۲۴ | ۰.۰۵ | H1 | نرمال است |
چون مقدار سطح معنی داری برابر .۰۲۴ و کوچکتر از مقدار خطا ) ۰.۰۵ ( می باشد پس فرض یک را نتیجه می گیریم یعنی متغیر تصمیم خرید در فرایند تصمیم خرید نرمال نمی باشد.)پیوست ۳ )
آزمون نرمال بودن (کولموگروف اسمیرنوف) برای متغیر رفتار پس از خرید در فرایند تصمیم خرید.
: H0دادهها نرمال نیست (دادهها از جامعه نرمال نیامده اند)
: H1دادهها نرمال است (دادهها از جامعه نرمال آمده اند)
اگر مقدار سطح معنی داری بزرگتر از مقدار خطا ) ۰.۰۵ ( باشد فرض صفر را نتیجه می گیریم و در صورتی که مقدار سطح معنی داری کوچکتر از خطا ) ۰.۰۵ ( باشد فرض یک را نتیجه می گیریم.
جدول ۴- ۱۰ نتایج آزمون کولموگروف اسمیرنوف برای متغیر رفتار
پس از خرید این محصولات در فرایند تصمیم خرید
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1400-09-28] [ 09:33:00 ب.ظ ]
|