منابع کارشناسی ارشد با موضوع تدوین و الویت بندی ... |
جدول ۱-۲- چرخه عمر مقصد و گزینه های استراتژیک ۶۳
جدول ۲-۲- ویژگیهای مقصدهای نوظهور ۷۰
جدول ۳-۲- جمعبندی پیشینه تحقیقات خارجی ۷۵
جدول ۴-۲- جمعبندی پیشینه تحقیقات داخلی ۷۶
جدول ۵-۲- جمع بندی مراحل توسعۀ گردشگری در مالزی ۸۳
جدول ۶-۲- شاخص های مطرح برای بررسی عومل تأثیرگذار بر تدوین استراتژی های ارتقای مقصدهای شهری نوظهور ۸۵
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
جدول ۷-۲- شاخص های استخراج شده بر مبنای مبانی نظری تحقیق و یافتههای تحقیق با توجه به ضرورتهای فرهنگی و زمانی موجود به انتخاب پژوهشگر ۸۷
جدول ۸-۲- تعداد و وضعیت تسهیلات و خدمات گردشگری شهر بوکان در سال ۱۳۹۲ ۹۷
جدول۱-۳- ویژگیها و متغیرهای مقصدها طبق مدل چرخه حیات مقصد باتلر، استراتژی های مناسب، ترکیب و الویت آنها ۱۰۶
جدول ۲-۳- مراحل برنامه ریزی استراتژیک ۱۰۸
جدول ۳-۳- ماتریس تهدیدات، فرصتها، نقاط قوت و نقاط ضعف ۱۱۱
نمودار ۱- ۳- ماتریس داخلی و خارجی ۱۱۲
جدول۱-۴- تطبیق ویژگیها و متغیرهای مقصد گردشگری مورد مطالعه (شهر بوکان) طبق مدل باتلر ۱۱۹
جدول ۲-۴- نسبت جنس مونث و مذکر پاسخ دهندگان ۱۲۲
نمودار ۱-۴- نمودارمیله ای مربوط به فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان ۱۲۲
جدول ۳-۴- توزیع فراوانی مربوط به سطح تحصیلات پاسخ دهندگان ۱۲۳
نمودار ۲-۴- نمودارمیله ای مربوط به فراوانی سطح تحصیلات پاسخ دهندگان ۱۲۳
جدول ۴-۴- توزیع فراوانی مربوط به سابقه خدمت پاسخ دهندگان ۱۲۴
نمودار ۳-۴- نمودارمیله ای مربوط به فراوانی سابقه خدمت پاسخ دهندگان ۱۲۴
جدول ۵-۴- ضرایب اهمیت اجزای محیط خارجی ۱۲۵
جدول۶-۴- بررسی جاذبههای گردشگری (با ضریب اهمیت۱۲٪) ۱۲۶
جدول۷-۴- بررسی تسهیلات و خدمات گردشگری (با ضریب اهمیت۱۹٪) ۱۲۷
جدول۸-۴- بررسی زیرساختهای گردشگری و عوامل مدیریت، ساختار و تشکیلات سازمانی (با ضریب اهمیت ۲۶٪) ۱۲۷
جدول۹-۴- بررسی عوامل اجتماعی فرهنگی، موقعیتی و اقتصادی (با ضریب اهمیت ۴۳٪) ۱۲۸
جدول ۱۰-۴- ماتریس ارزیابی عوامل خارجی (EFE) 129
جدول۱۱-۴- ضرایب اهمیت اجزای محیط داخلی ۱۳۰
جدول ۱۲-۴- بررسی جاذبههای گردشگری (با ضریب اهمیت ۱۸٪) ۱۳۱
جدول ۱۳-۴- بررسی تسهیلات و خدمات گردشگری (با ضریب اهمیت۲۰٪) ۱۳۱
جدول ۱۴-۴- بررسی زیرساختهای گردشگری (با ضریب اهمیت ۲۴٪) ۱۳۲
جدول ۱۵-۴- بررسی عوامل مدیریت، ساختار و تشکیلات سازمانی (با ضریب اهمیت ۱۲٪) ۱۳۳
جدول ۱۶-۴- بررسی عوامل اجتماعی- فرهنگی و بازار (با ضریب اهمیت ۲۶٪) ۱۳۳
جدول ۱۷-۴- ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE) 135
جدول ۱۸-۴- ماتریس SWOT 140
جدول ۱۹-۴- استراتژیهای انتخاب شده ۱۴۲
جدول ۲۰-۴- ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM) شهر بوکان ۱۴۵
جدول ۲۱-۴- الویت بندی استراتژی های ناحیه تهاجمی ۱۴۹
جدول ۱-۵- راهکارهای حفظ و زنده نگه داشتن آداب و رسوم سنتی ۱۶۱
جدول ۲-۵- راهکارهای تأسیس موزه و گالری های هنری و مردم شناسی جهت معرفی فرهنگ و آداب و رسوم غنی به گردشگران ۱۶۱
جدول ۳-۵- راهکارهای اجرای تورهای گروهی گردشگری شهری و بازدید از مراکز خرید ۱۶۱
جدول ۴-۵- راهکارهای احداث و توسعۀ مراکز بهداشتی و درمانی ۱۶۲
جدول ۵-۵- راهکارهای بهسازی حمل و نقل و ایجاد راه های ارتباطی ۱۶۲
جدول ۶-۵- راهکارهای تأسیس زیرساختهای تأمین آب و برق جهت توسعه گردشگری ۱۶۲
جدول ۷-۵- راهکارهای بهره گیری از دانش نیروهای تحصیل کرده و متخصص جهت مدیریت واحدهای اقامتی ۱۶۲
جدول ۸-۵- راهکارهای بهره گیری از حمایت مسئولان در زمینه حفظ و مرمت آثار تاریخی و ایجاد بستری مناسب برای توسعه گردشگری ۱۶۳
جدول ۹-۵- راهکارهای تاکید بر فعالیت های بازاریابی جهت هویت بخشی و معرفی بناهای تاریخی و باستانی ۱۶۳
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1400-09-28] [ 08:47:00 ب.ظ ]
|