جدول شماره ۱۶

مقیاس

جمع

بدون پاسخ

خیلی کم

کم

متوسط

زیاد

خیلی زیاد

فراوانی

۶۰

۱۵

۱۸

۲۷

درصد

۱۰۰%

۲۵%

۳۰%

۴۵%

جدول شماره ۱۶ نشان می‌دهد که از تعداد ۶۰ نفر همکار مورد تحقیق ۲۷ نفر (۴۵%)پاسخ قبلی زیاد وتعداد ۱۸ نفر (۳۰%) پاسخ زیاد وتعداد ۱۵ نفر (۲۵%) پاسخ متوسط را مشخص کرده‌اند.

نتیجه : تجزیه وتحلیل مسائل مختلف آموزشی تا حد زیادی به پرورش ورشد قوه خلاقیت دانش آموزان کمک می کند.

سئوال ۱۷: کمرویی دانش آموزان به چه میزان می‌تواند مانع رشد وپرورش خلاقیت دانش آموزان گردد.

جدول شماره ۱۷

مقیاس

جمع

بدون پاسخ

خیلی کم

کم

متوسط

زیاد

خیلی زیاد

فراوانی

۶۰

۶

۶

۱۸

۳۰

درصد

۱۰۰%

۱۰%

۱۰%

۳۰%

۵۰%

جدول شماره ۱۷ نشان می‌دهد که از تعداد ۶۰ نفر همکار مورد تحقیق تعداد ۳۰ نفر (۱۵%) پاسخ خیلی زیاد وتعداد ۱۸ نفر (۳۰%) پاسخ زیاد وتعداد ۶ نفر (۱۰%) پاسخ کم را مشخص کرده‌اند .

نتیجه : کمرویی دانش آموزان یک عامل مهمی است که مانع رشد وپرورش قوه خلاقیت ‌و ابتکار آنان می‌گردد.

سئوال ۱۸: دلسرد کردن دانش آموزان تاچه حد می‌تواند مانع رشد وپرورش خلاقیت دانش آموزان گردد؟

جدول شماره ۱۸

مقیاس

جمع

بدون پاسخ

خیلی کم

کم

متوسط

زیاد

خیلی زیاد

فراوانی

۶۰

۲۷

۳۳

درصد

۱۰۰%

۴۵%

۵۵%

جدول شماره ۱۸ نشان می‌دهد که تعداد ۶۰ نفر همکار مورد تحقیق تعداد ۳۳ نفر (۵۵%) پاسخ خیلی زیاد وتعداد ۳۷نفر(۴۵%) پاسخ زیاد را مشخص کرده‌اند .

نتیجه: دلسرد کردن دانش آموزان عامل بسیار مهمی است که می‌تواند مانع رشد وپرورش خلاقیت دانش آموزان گردد.

سئوال ۱۹:آشفته نبودن افکار دانش آموزان به چه میزان در پرورش خلاقیت آنان مؤثر خواهد بود؟

جدول شماره ۱۹

مقیاس

جمع

بدون پاسخ

خیلی کم

کم

متوسط

زیاد

خیلی زیاد

فراوانی

۶۰

۹

۳۰

۲۱

درصد

۱۰۰%

۱۵%

۵۰%

۳۵%

جدول شماره ۱۹ نشان می‌دهد از تعداد ۶۰ نفر همکار مورد تحقیق تعداد ۲۱نفر (۳۵%) پاسخ خیلی زیاد و تعداد ۳۰ نفر (۵۰%) پاسخ زیاد وتعداد ۹ نفر (۱۵%) پاسخ متوسط را مشخص کرده‌اند .

نتیجه : آشفته نبودن افکار دانش آموزان به میزان قابل توجهی در رشد وپرورش قوه خلاقیت ‌و ابتکار آنان تاثیر دارد.

سئوال ۲۰: به نظر شما نویسندگی تا چه حد می‌تواند در پرورش قوه خلاقیت دانش آموزان مؤثر باشد؟

جدول شماره ۲۰

مقیاس

جمع

بدون پاسخ

خیلی کم

کم

متوسط

زیاد

خیلی زیاد

فراوانی

۶۰

۳۶

۶

۱۸

درصد

۱۰۰%

۶۰%

۱۰%

۳۰%

جدول شماره ۲۰ نشان می‌دهد از تعداد ۶۰ نفر همکار مورد تحقیق تعداد ۱۸ نفر(۳۰%) پاسخ خیلی زیاد وتعداد ۶ نفر (۱۰%) پاسخ زیاد وتعداد ۳۶نفر (۶۰%) پاسخ متوسط را مشخص کرده‌اند.

نتیجه: تمرین نویسندگی نیز تا حد زیادی در پرورش قوه خلاقیت دانش آموزان می‌تواند تاثیر گذار باشد.

خلاصه اطلاعات جمع‌ آوری شده از بیست سئوال پرسشنامه و درصد های مربوط به سئوال در جدول زیر به طور کلی ارائه شده است:

سئوال

بدون پاسخ

درصد

خیلی کم

درصد

کم

درصد

متوسط

درصد

زیاد

درصد

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...