• شائمی برزکی، علی (۱۳۸۴). شاخص‌های اندازه گیری مدیریت دانش و سرمایه فکری، سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت. شماره ۳۳و۳۴ ، صص۲۶-۳ .
  • صادقی آرائی، زهرا ۱۳۸۷­) ). بررسی وضعیت مدیریت دانش در آموزش عالی با بهره­ گیری از معیارهای مدلEFQM (دانشگاه یزد)، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه یزد، دانشکده مدیریت.
      • صمیمی، یاسر؛ آقایی، عبد الله (۱۳۸۴). ارائه چارچوبی برای ارزیابی عملکرد سیستم‌های مدیریت‏ دانش، فصلنامه مدیریت صنعتی، شماره ۱۰، صص ۲۴-۱.

    (( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

  • عابدی، احمد؛ شواخی، علیرضا (۱۳۸۹). مقایسه روش شنا سی پژوهش کمی و کیفی در علوم رفتاری. فصلنامه راهبرد، سال نوزدهم، شماره،۵۴ بهار ۱۳۸۹، صص ۱۶۸-۱۵۳.
  • علی­احمدی، علیرضا؛ سعیدنهایی، وحید (۱۳۸۶). توصیفی از روش­های تحقیق: پارادایم­ها، استراتژی­ها، طرح‌ها رویکردهای کمی، کیفی و ترکیبی، تهران: نشر تولید دانش.
  • قریشی، فاطمه­السادات؛ احمدی، پروین(۱۳۸۷). نقش مدیریت دانش در مؤسسات آموزشی. نشریه مدیریت فردا، شماره۲۰، صص۲۴-۱۷.
  • لطیفی­، فریبا؛ موسوی­، پرستو (۱۳۸۷). ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش در شرکت‌های نرم افزاری ایران، پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات.
  • مهرگان، محمدرضا؛ دهقان نیری، محمود (۱۳۸۸). رویکرد منسجم BSC-TOPSIS جهت ارزیابی دانشکده‌های مدیریت برتر دانشگاه‌های استان تهران نشریه مدیریت صنعتی، دوره ۱، شماره ۲، بهار و تابستان۱۳۸۸، صص ۱۵۳ تا ۱۶۸.
  • موسی­خانی، محمد؛ نادی، فرانک (۱۳۹۰). ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش بر اساس کارت امتیازی متوازن و با بهره گرفتن از روش ارزیابی جامع فازی(مورد مطالعه: وزارت راه و ترابری)، مدیریت فناوری اطلاعات، دروه۳ شماره۹، صص۱۶۲-۱۳۹.
  • مؤمنی، منصور؛ شریفی سلیم، علیرضا (۱۳۹۰). مدل­ها و نرم افزار­های تصمیم ­گیری چند شاخصه، تهران: انتشارات مؤلفین، چاپ اول، صص۴-۳.
  • میر فخر الدینی، سید حیدر؛ حاتمی نسب، حیدر؛ طالعی فر، رضا (۱۳۸۸). ارزیابی و رتبه بندی اثر بخشی مدیریت دانش در شرکت­های کوچک و متوسط(SMEs) با بهره گرفتن از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)­، ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات.
  • نعمتی، محمد علی­ .(۱۳۸۴­)مدیریت دانش و آموزش عالی: مفاهیم و رهیافت­ها، نامه آموزش عالی، شماره۱۲.
  • نهاوندی، بیژن­؛ فرهی، رضا؛ کزازی، سید علیرضا؛ جعفری نژاد، نوید (۱۳۹۰). تعیین و اولویت بندی معیارهای مؤثر بر اثربخشی مدیریت دانش در سازمان‌های تحقیقاتی ایران با رویکرد تطبیقی (فازی و قطعی)، مدیریت فناوری اطلاعات، دوره۳ شماره۷، صص۱۹۲-۱۶۹.
  • نیازی، عیسی (۱۳۸۹). ارائۀ مدلی برای ارزیابی سطح مدیریت دانش در دانشگاه­ها، نامۀآموزش عالی، سال سوم، دوره جدید، شماره نهم، بهار­۱۳۸۹ ، ص۱۳۹.
  • Adenfelt, M., Lagerstro, K. )2005.( enabling knowledge Creation and Sharing in Transnational Projects”International Journal of Project Management, available online at: sciencedirect.com.
  • Ahmed, P.K., Lim, K.K. and Zairi, M. (1999). Measurement practice for knowledge.
  • Ahn JH, Chang SG (2004). “Assessing the contribution of knowledge to business performance: the KP3 methodology". Decis Support Syst, 36: 403-416.
  • Alavi, M and Leidner D.E, ) ۲۰۰۰.( “Review knowledge management and knowledge management system: Conceptual foundations and research IssuesOrganization studies, Vol.4,No14, and pp: 335-338.
  • Alavi, M. K. (2006). “An empirical examination of the influence of organizational culture on knowledge management practices“. Journal of Management Information Systems , ۲۲(۳), ۱۹۱–۲۲۴.
  • Alea M. Fairchild, ‘’ Knowledge management Metrics Via a Balanced Score Card Methodology’’ (۲۰۰۲). ۳۵th Hawaii International Conference On System Science.
  • Apostolou, D. (2003). “­Experiences from knowledge management implementations in companies of the software sector". Business Process Management Journal, 9(3), 354–۳۸۱.
  • Asoh, D., Belardo, S., & Neilson, R. (2002). Knowledge management: Issues,
  • Available at: www.insighting.co.uk.
  • Barney, J. (1999). “Firm resources and sustained competitive advantage”.Journal of management, (17)1: 99–۱۲۰.
  • Blackler, F. (1999)." the knowledge, knowledge work and organization: An overview and interpretation”, Organization studies, Vol.6, No.16, pp: 1021-1025.
  • Booker LD, Bontis N, Serenko A. (2008). The relevance of knowledge management and intellectual capital research. “ Knowledge Process Manage. 15: 235-246.
  • Bontis N, Dragonetti NC, Jacobson K, Roos G (1999). The knowledge toolbox: a review of the tools available to measure and manage intangible resources. Eur. Manage. J., 17(4): 391-404.
  • Bontis, N. (2002). “The rising star of the chief knowledge officerIvey Business JournalVol. 66, No. 4, pp. 20-5.
  • Bose, R.(2004). “Knowledge management metrics". Industrial Management & Data SystemVol. 104, No. 6, pp. 457-468.
  • Changchit C, Holsapple CW, Viator RE (2001). ” Transferring auditors internal control evaluation knowledge to managementExpert Syst. Appl., 20: 275-291.
  • Chen MY, Huang MJ, Cheng YC (2009). Measuring knowledge management performance using a competitive perspective: an empirical study".Expert System. Appl.36) 4):8449-8459.
  • Chen, M.Y. and Chen, A.P. (2006). “Knowledge management performance evaluation: a decade review from 1995 to 2004”, Journal of Information Science, ۳۲(۱): ۱۷-۳۸.
  • Chen AP, Chen MY (2005). “A review of survey research in knowledge management performance measurement: 1995-2004″. J. Universal Knowl. Manage, 1: 4-12.
  • Chin KS, Lo KC, Leung JPF. (2010). Development of user-satisfaction based knowledge management performance measurement system with evidential reasoning approach". Expert Syst. Appl., 37: 366-382.
  • Chourides, P., Longbottom, D., & Murphy, W. (2003). Excellence in knowledge management : An empirical study to identify critical factors and performance measures. Measuring Business Excellence, 7(2), 29–۴۵.
  • Chua, A.Y.K. and Goh, D.H. (2008). “Untying the knot of knowledge management measurement: a study of six public service agencies in Singapore”, Journal of Information Science, ۳۴(۳): ۲۵۹-۲۷۴.
  • Chung, S.H., Lee, A.H.L. and Pearn, W.L. (2005). “Analytic Network Process (ANP) Approach for Product Mix Planning in Semiconductor Fabricator", International Journal of Production Economics, Vol. 96, pp.15-36.
  • Cook, S. D. N and Seely Brown, J. (1999). “Bridging epistemologies: the generative dance between organizational knowledge and organizational knowing, in: Organization Science, Vol.10, No.4, 381.
  • Darroch J, McNaughton R (2002). Developing a measure of knowledge management . In World Congress on Intellectual Capital Readings, Bontis N (Ed). Butterworth-Heinemann: Boston, pp. 226-243.
  • Davenport T.H, Prusak L. (1998). ” Working Knowledge", Harvard Business School Press, Boston, Massac gusetts USA.
  • DeFillippi, R. J. (2001). Project-based learning, reflective practices and learning outcomes. Management Learning, 32(1), 5–۱۰.
  • Drucker, P. (1992). “Managing for the future: The 1990s and beyond“. New York: Truman.
  • Edvinsson L (1997). " Developing intellectual capital at Skandia“. J. Long Range Plann, 30(3): 66-373.
  • Evans C. )۲۰۰۰)" Developing a Knowledge Creating Culture”, Roffey Park Institute; In,53.
  • Forcadell, F.J., Guadamillas, F.,(2002). ” A Case Study on the Implementation of A Knowledge Management Strategy Oriented to InnovationKnowledge and Process Management, Published online in Wiley, Vol. 9 No. 3, pp. 162–۱۷۱.
  • Gold, A. M. (2001). Journal of Knowledge management: An organizational. Management Information Systems , (۱۸)۱,۱۸۵–۲۱۴.
  • Gooijer JD (2000). Designing a knowledge management performance framework". J. Knowl. Manage, 4(4): 303-310.
  • Groves, S., (2002). “Knowledge wins in the new economy", Information Management Journal۳۶ (۲). ۶.
  • Guthrie J and Petty R, (2000)."­Intellectual capital literature review: measurement, reporting and management". J. Intellect. Capital, 1(2):155-176.
  • Halawi , Leila . (2005). knowledge management systems success in konwledge base organization , NOVA south Eastern university.
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...